Færøvej 74-76 - 5500 Middelfart
Telefon: 64 41 29 66 - tast 2 | E-mail: fitness@lsok.dk

 

Holdbeskrivelser

Er du en blandt mange, som finder det mere motiverende at træne på hold, hvor vi sammen motivere hinanden til at komme i form - Så tilbyder vi en række forskellige hold, som du gratis kan deltage i når du er fuldtids medlem (PBS medlemskab eller kontant medlemsskab) eller har et klippekort til holdtræning.

Som medlem af Strib og Middelfart Motionscenter kan du træne holdtræning i begge vores centre. Det giver dig mange flere muligheder, fordi du har 'dobbelt op på hold'. 
Vores instruktører er uddannede og vi garantere at det både er sjovt, hårdt og vanedannende…

Du kan booke tid til de forskellige hold, under menupunktet Holdtræning -> Booking, og logge ind med dit medlemskabs nummer og password.

MBL (mave, baller, lår)   Styrketræningsøvelser med fokus på core, baller og lår, samt balance øvelser. Øvelserne foregår enten stående eller liggende på måtte. Redskaber der kan indgå er elastikker, ankelvægte og klude.  
Step begyndere   Cardiotræning på stepbænke. Koreografien vil være let og tilpasset deltagerne. Indendørssko er påkrævet.
Step   Cardiotræning på stepbænke. Koreografien sværere og tempoet højere. Indendørssko er påkrævet. Det giver sved på panden.
Cirkel med step Styrkeøvelser til hele kroppen og cardiotrræning. Der veksles mellem ca. 20 styrkeøvelser og stepsektioner, med skift hvert minut. Timen er inddelt i 2 runder.
Full Body Cirkel Cardiotræning og styrkeøvelser til hele kroppen. Holdet starter med interval sjipning efterfulgt af 10 forskellige styrkeøvelser på gulv, som køres i 2 til 3 runder.
Løbetræning Løbetræning for begyndere og øvede. Ruter mellem 3 og 5 km.  Der bliver taget hensyn til skader og niveau.
Fitnessboksning  Primært cardiotræning med styrkeøvelser. Holdet bruger bokse- og plethandsker. Du får med garanti pulsen op. Altid god stemning.
Body Bike  Cardiotræning på indoor bikes. Intervalcykling i alle grader. Stående eller siddende på cyklen, bestemmer du selv. Holdet henvender sig til alle store som små, unge og ældre, drenge og piger.
   
Pump   Styrketræning med vægtstænger. Der er øvelser for stort set hele kroppen. Øvelserne kan også udføres uden vægtstang. Belastningen bestemmer du selv. Plads til grin.
Yoga Bliv afstresset og find balancen og den indre ro i din krop. Du vil være helt afslappet efter timen.
Pilates   Rolig træningsform. Fokus på vejrtrækning, stabilitet i rygraden, styrke af hele muskelkorsettet, koncentration og præcision.
Jumping   Cardiotræning som er på små trampoliner. Du får trænet dit core og koordination. Du kan ikke undgå at få pulsen op og sved på panden. Det kan være hårdt men rigtig sjovt.
   
Jungle Styrketræning ved hjælpe af slynger der er fastgjort i loftet. Sværhedsgraden sætter du selv ved at regulere din position af kroppen. Anderledes og god træning.
Aqua gym Rigtig god motionsform for personer med gigt eller svage led. Vandet gør det er nænsom styrketræning, samtidig bruges vandet modstand og opdrift til at variere sværhedsgraden.
Aqua fitness Grundøvelserne som i aquagym, men mere fokus på kondition. Højere tempo gennem hele timen. Kan du ikke løbe på land kan du med garanti i vand.
tag-iconBilligt abonnement megaphone-icon Personlig atmosfære clock-iconLange åbningstider
© 2016 Middelfart Fitness & Motionscenter.